Вперше писала резюме та мотиваційний лист

Мотиваційний лист Тетяни Грабітченко
 «Освіторія» розшукує амбітних вчителів Я дуже хочу стати тренером. І це не тільки амбіції, а й ще потреба внести свій вклад у втілення освітньої реформи, в яку я дуже вірю.
Я – Тетяна Грабітченко, вчителька початкових класів школи 15 міста Костянтинівка Донецької області  Як учасниця проекту громадської організації «Відкрита хата», я пройшла навчання за модулями «Емоційна компетентність у роботі вчителя», «Практика методу ненасильницького спілкування», «Ключові концепції інтегральної теорії і спіральної динаміки» та брала участь у 10-денній програмі культурного обміну для дітей та вчителів у Швеції. Це навчання дуже змінило мене як вчителя.
Використовуючи отримані знання, зараз я в своєму класі створюю освітній простір, в якому діти почувають себе щасливими та можуть ефективно навчатися. Я все роблю для того, щоб мій клас став місцем безпеки та психологічного комфорту, співпраці, взаємної поваги, місцем, де допомагають знайти своє місце у світі, який зараз так швидко змінюється. Роблю це на засадах педагогіки партнерства. Для мене партнерські відносини - це свобода бути собою поєднана з відповідальністю, свобода в кордонах, які розширюються.
Я організую в своєму класі цілеспрямовану роботу з розвиту емоційного інтелекту. Це сприяє зміцненню міжособистісних стосунків, взаєморозумінню, безконфліктному спілкуванню. Я розвиваю в учнів уміння керувати емоціями навколо себе, що є найважливішим соціальним навиком - здатність створювати навколо себе відносини основані на безпеці та довірі.

Я хочу разом з однодумцями діяти вже сьогодні, закладати основи нової української школи, пробувати, тестувати, як вона може працювати. Хочу вивчитися на тренера з впровадження сучасних методик навчання, щоб потім навчати і надихати вчителів початкових класів й тим самим внести особистий вклад в те, щоб  шкільна реформа стала з красивої правильної концепції красивою реальністю.
РЕЗЮМЕ

Грабітченко Тетяна Вікторівна

Місто проживання: Костянтинівка Донецька область
Вік: 51 рік
Сімейне положення: одружена
Контактна інформація:
моб.: 066 95 14 117
e-mail: grabit4enko@gmail.com

Мета
Хочу вивчитися на тренера з впровадження сучасних методик навчання, щоб потім
навчати і надихати вчителів початкових класів й тим самим внести особистий вклад в те, щоб  шкільна реформа стала з красивої правильної концепції красивою реальністю.



Досвід роботи
Місце роботи: Костянтинівська загальноосвітня школа I-III ступенів №15 Костянтинівської міської ради
Посада: вчитель початкових класів
Період роботи: вересень 1994теперішній час
Обов’язки: проведення уроків згідно навчального плану, класне керівництво,
підготовка навчально-методичних матеріалів за темою уроків.


Освіта
Навчальний заклад Слов’янський державний педагогічний інститут
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: початкрве навчання
Період навчання: 1994  - 1999
Навчальний заклад: Харківський державний університет
Назва спеціальності: хімія
Період навчання: 1983 - 1988


Додаткова освіта
·         Пройшла навчання за навчальними модулями
«Емоційна компетентність у роботі вчителя», «Практика самоусвідомлення та уважності», «Практика методу ненасильницького спілкування». «Ключові концепції інтегральної теорії Кена Уілбера і спиральної динаміки Клера Грейвза» в рамках проекту «Соціальна інтеграція через розвиток емоційного інтелекту та набуття навичок миротворення у школах на сході України»
·         Пройшла навчання за навчальними модулями
«Хмарна освіта», «Сучасні тренди в освіті», «Інструменти on-line педагога», «Психологія успішної людини» в рамках проекту “Розвиток життєвих, професійних та кар'єрних навичок педагогів ВПО". Маю сертифікат.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ