Заняття з розвитку емоційного інтелекту з учнями 8-9 класів

Я впевнена, що з учнями треба говорити про  емоції, про їхню роль у нашому житті. Нажаль у нашому суспільстві не прийнято розуміти власні емоції, прийнято ігнорувати їхні прояви. Коли ми не усвідомлюємо наші емоції та їх причини, важко бути щасливим.
Діти вміють співпереживати, відчувати і розрізняти різні емоції на інтуїтивному рівні. Важливо, спираючись на ці вміння, розвивати у дітей емоційний інтелект, а не тільки тренувати їх розум.
Традиційна навчальна програма практично повністю оріентірована на навколишній світ і зовсім мало уваги звертає на світ внутрішній. Мій цикл занять з розвитку емоційного інтелекту надає учням можливість взаємодіяти зі своїм внутрішнім світом. Розмова про емоції дозволяє розвинули здатність розуміти свої почуття і причини, що їх викликають, здатність розуміти та відчувати почуття інших людей, бачити світ з позиції іншої людини і скеровувати власну поведінку відповідно до цього, сприяє взаєморозумінню, веде до зміцнення міжособистісних стосунків. Вміння визнавати та приймати емоції, вміння екологічно і безпечно виражати свої емоції є наскрізними для формування ключових компетентностей нової української школи.

Ось деякі відгуки учнів: «Я багато чого зрозуміла, це дало мені можливість розібратися в собі». «Тепер я знаю, що емоції не треба завжди стримувати, а треба їх проявляти». «Мене надихає те, що я отримала багато корисної інформації. Це допоможе мені в реальному житті». 



СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ