Як я стала волонтеркою на EdCamp Ukraine 2017

Коли оголосили прийом заявок на участь, я заповнила анкету з такими питаннями
15. З якими труднощами Вам доводиться стикатися в щоденній професійній практиці? Наведіть приклади (не більше 500 символів)
В щоденній професійній практиці я стикаюся з відсутністю у учнів мотивації до навчання, з високим рівнем агресії, конфліктності, взаємної недовіри між всіма учасниками освітнього процесу.
16. Що Ви вважаєте головними проблемами, які необхідно вирішити у Новій українській школі? Перерахуйте не менше двох проблемних зон (не більше 500 символів).
Особисто для мене головними є проблеми на вирішення яких я можу особисто вплинути, які не вимагають для своєї реалізації значних грошових ресурсів. Це зміна у відношеннях учитель- учень, учитель-батьки. Треба будувати педагогіку, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. На мій погляд, треба змінити пріоритети у навчанні. На перше місце треба ставити не знання, не компетентності, а формування цінностей такого суспільства, яке ми хочемо побудувати. Але вирішення цих проблем вимагає змін у свідомості учасників освітнього процесу
17. Що можете зробити особисто Ви, щоб наблизити Нову українську школу? Опишіть Ваш внесок, який готові зробити безпосередньо зараз (не більше 500 символів)Я розробила та почала  проводити  в школі для колег та батьків тренінги з розвитку емоційного інтелекту. Створюю кейс завдань та вправ  на розвиток емоційного інтелекту. Займаюся власним саморозвитком та самоосвітою. Впроваджую ідеї Нової української школи у себе на уроках уже зараз.
  20. Слоган (не)конференції EdCamp звучить так: «Ми будуємо спільноту відповідального вчительства!». Як Ви його розумієте? *
Подумайте, перед ким Ви вважаєте себе відповідальним/-ою? У чому має виявлятися відповідальність інших учасників/-ць навчального процесу – дітей, їхніх батьків, адміністраторів освіти, суспільства? Сьогодні для мене відповідальний вчитель – це вчитель, який бере відповідальність на себе, в першу чергу, за своє життя і власну діяльність, за  свою трансформацію.яка дозволить йому втілити в життя ідеї шкільної реформи.
21. Хороший експерт – насамперед учень. Що б Ви хотіли дізнатися, аби підвищити свій професійний рівень? *
Напишіть три теми, які викликають у Вас інтерес (не більше 500 символів)
Ненасильницьке спілкування; освітній коучинг як спосіб розв’язання проблеми  відсутності  мотивації;  педагогічна фасилітація як один із ключових чинників професіоналізму педагога,
Потім я пройшла телефонну співбесіду. Результат: я не пройшла відбір.
Тоді я вирішила написати листа організатором. Спочатку текст був таким
Шановні організатори!
Я , Тетяна Грабітченко, отримала вашого листа, про те, що я не  пройшла конкурсний відбір.
Я цілий рік жила мрією потрапити на EdCamp у Харкові та натхненно працювала заради її втілення: пройшла навчання на проекті «Відкритої хати» «Соціальна інтеграція через розвиток емоційного інтелекту та набуття навичок миротворення у школах на сході України», вивчала особливості шведської  освіти під час  10-денного візиту до Швеції та розповсюджувала отримані знання серед вчителів свого міста та під час  виступу на EdCamp(і) в Маріуполі.
Скажіть будь ласка, чи  можу я стати учасницею, сплативши певний благодійний внесок? Я  можу обійтися без харчування та роздаткових матеріалів.
Можу запропонувати для експертної чи учительської паралелей:
1) Тренінг «Педагогіка партнерства. Інструменти втілення.»
2) Надихаючу доповідь «Україна – Швеція: діалог в освітньому просторі». Я побачила  якість відносин у шведській школі та хочу говорити про інструменти, які дозволять поміняти якість відносин учитель-учень в нашій школі.
3) Воркшоп «Розвиваємо емоційний інтелект учнів середньої та старшої ланки».
Чекаю на вашу  відповідь. Мій телефон  066-95-14-117.
З повагою Тетяна Грабітченко
Показала текст Юлії Мацвей, а вона сказала, що будемо переробляти згідно правил ННС. І ось. Що вийшло:
Шановні організатори!
Я, Тетяна Грабітченко, відчула розгубленість та безпорадність, коли  отримала вашого листа, про те, що я не  пройшла конкурсний відбір, бо в мене є велика потреба відчувати себе частиною спільноти відповідального вчительства
Я цілий рік жила мрією потрапити на EdCamp у Харкові та натхненно працювала заради її втілення: пройшла навчання на проекті від ГО «ВІДКРИТА ХАТА» «Соціальна інтеграція через розвиток емоційного інтелекту та набуття навичок миротворення у школах на сході України», вивчала особливості шведської  освіти під час  10-денного візиту до Швеції та розповсюджувала отримані знання серед вчителів свого міста та під час  виступу в якості експерта на mini EdCamp в Маріуполі.
Я розумію, що вам було дуже важко, зробити цей непростий вибір, забезпечивши рівні можливості для всіх.
Може у вас буде можливість запросити мене як учасницю, якщо я зроблю добровільний благодійний внесок? Я   можу  віднайти можливість самостійно сплатити проживання та харчування.
Я підготувала виступи важливі для агентів змін, якими хочу поділитися  на експертній  чи учительській паралелях:
1) Воркшоп «Педагогіка партнерства. Інструменти втілення.»
2) Надихаюча доповідь «Україна – Швеція: діалог в освітньому просторі». Я побачила  якість відносин у шведській школі та хочу говорити про інструменти, які дозволять поміняти якість відносин учитель-учень в нашій школі.
3) Тренінг «Розвиток  емоційного інтелекту – фактор успішності сучасного вчителя»
Сподіваюся на Вашу  відповідь. Мій телефон  066-95-14-117.
З повагою Тетяна Грабітченко.

І мене запросили волонтеркою. Так я побувала на третій національній (не)конференції шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2017



СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ