Я-експертка на міні-EdCamp Mariupol 31 березня 2017 року

Інформація про експертів та експерток (не)конференції міні-EdCamp Mariupol
 31 березня 2017 року
Тетяна Грабітченко
(м. Костянтинівка)

ПРО МЕНЕ Я вчителька біології школи 15 міста Костянтинівка Донецької області  Як учасниця проекту громадської організації «Відкрита Хата»  «Соціальна інтеграція через розвиток емоційного інтелекту та набуття навичок миротворення у школах на сході України» я брала участь у 10-денній програмі культурного обміну для дітей та вчителів у Швеції.
ЯКУ СЕСІЮ Я ПРОПОНУЮ? «Україна - Швеція: діалог в освітньому просторі».
ЩО БУДЕМО ОБГОВОРЮВАТИ НА СЕСІЇ? Діалог тому, що я буду по черзі говорити про те, як працює педагогіка партнерства в Швеції та про те, як я використовую отриманий досвід на своїх уроках.
ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО ДЛЯ ОСВІТЯН?
Ви зможете скоригувати навчальні підходи та ставлення до дітей з урахуванням реалій світу майбутнього, у якому сучасним дітям доведеться жити й працювати. Ви зможете використати наробки сесії у своїй роботі.
У ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ПРОХОДИТИ СЕСІЯ?
 Надихаюча доповідь з обговоренням.
"ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА»- ЯК ВИ РОЗУМІЄТЕ ТЕМУ НАШОЇ  ПОДІЇ? Партнерські відносини це свобода бути собою поєднана з відповідальністю, свобода в кордонах які розширюються В партнерських відносинах  ми не опускаємося на рівень дітей, а тягнемося до них.
МОЄ ПОБАЖАННЯ УЧАСНИКАМ МІНІ-EDCAMP MARIUPOL
Я розумію, що в сучасному українському суспільстві не можна провести реформу, яка зразу дозволить побудувати щасливе освітнє середовище,  яка зразу стане  успішною. Давайте разом вже сьогодні будемо закладати її основи. будемо пробувати,  будемо тестувати, як вона може працювати, тоді ми потрапимо у  майбутнє, яке хочемо бачити, в якому хочемо жити.


СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ