Подяка проекту «Відкритої хати»


Я добре пам’ятаю початок  проекту. Для мене точкою відліку стали слова «Щастя як мета навчання». Тоді я була впевнена, що в цьому висловлюванні є протиріччя яке не можна подолати. Я навіть підійшла до Сергія з питанням: «В нашій школі не можна отримати одночасно щастя та знання. Що з цього ви обрали б для своїх дітей?» Сергій впевнено відповів: «Щастя. Знання я їм сам дам.» Мені, як вчителю, було дуже важко погодитися з думкою, що отримання знань – це не головне за чим приходять діти до школи. Важко поміняти точку зору на звичні речі залишаючись у звичних обставинах. Тільки коли  поїхала до Швеції, опинилася в атмосфері шведської школи, я зрозуміла, як можна поєднати щастя з навчанням. Щастя – це коли дитину в школі поважають, не кричать на неї, не звинувачують у всіх гріхах. Щастя – це коли дитина має свободу поєднану з відповідальністю, коли учні допомагають один одному. Щастя – це коли школа стає місцем безпеки та психологічного комфорту, школою співпраці, взаємної поваги та взаєморозуміння. Школою де допомагають знайти своє місце у світі, який зараз так швидко змінюється.

Побудова такого щасливого освітнього середовища повинна стати метою  нашої реформи освіти,  Тому я вважаю, що зараз важливіше вкладати гроші не в опорні школи, а в трансформацію свідомості вчителів шляхом їхнього навчання .

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ