Сьогодні вперше зустрілася з учнями 7 та 9 класів на уроці біології. В минулому році   на початку навчання я говорила привітання, свої побажання учням та розказувала їм, якою я бачу нашу співпрацю. Зазвичай я говорила, вони слухали. Після навчання на проекті я зробила все навпаки. Попросила учнів  9 класу назвати себе та сказати своє ставлення до біології. Об’єднала в групи тих, хто любить цей шкільний  предмет, не любить біологію , ставиться до неї нормально. Попросила групи за 5 хвилин записати відповіді на два питання: «Чого я хочу від уроків біології?». «Чого я хочу від вчителя?» У 7 класі питання були такі самі, в групи об’єдналися інакше. Пропозиції груп записували на дошці. Я пообіцяла учням, що постараюся виконувати їхні побажання. На жаль я не можу в своїй школі зробити біологію експерементальною, бо не вистачає  матеріальної бази. Все інше реальне.
Я узагальнила побажання учнів
Чого я хочу від уроків біології? Щоб вони були цікавими.
Знань, дослідів і експериментів, цікавих завдань і фактів, командних завдань, проектів, презентацій, творчих завдань, уроки на свіжому повітрі, менше домашніх завдань, супровід пояснення показом відеоматеріалів, різних ілюстрацій, ігри на уроці, вчитися висловлювати свої думки.

Чого я хочу від учителя?
Розуміння, допомоги, співчуття, доброзичливості, терпіння, гарного ставлення до учнів, щоб учитель прислухався до учнів, намагався не підвищувати голос під час уроку, міг знайти спільну мову з учнями, гарних оцінок.

У цього уроку було продовження, бо за 45 хвилин ми не встигли все обговорити. Я попросила пригадати перелік побажань до уроку та до вчителя й ще раз записати його на дошці. Далі розказала, що ми приходимо на урок біології не тільки, щоб отримати певні знання про людину. Крім знань треба набути навички роботи з інформацією, навички роботи в команді та вміння мислити критично. Коли  закінчила говорити, несподівано для себе я пригадала вправу, яку ми робили з Іреною на тренінгу. Я сказала дев’ятикласникам, що у мене до них теж є побажання, підійшла до дошки та слова «До вчителя» замінила на слова «До учнів». Прочитайте, що я чекаю від учнів «Більше знань, добрих відношень, докладних пояснень, більше тиші, гарних оцінок, прислухатися до вчителя, терпіння, розуміння, доброзичливості». Учні були здивовані тим, як все зівпало. Я сподіваюся, що з цим класом у мене буде  взаєморозуміння.






СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ